Eilen oli oikein kipeä koko päivän, en tehnyt muuta kuin makasin. Tänään on jo ihan erilainen olo. Marketta soitti aamupäivällä, että hän on menossa viemään Ollia stadionille jalkapalloon ja voisi samalla tuoda minulle ruokaa ja Inkan seurakseni. Molemmat ehdotukset sopivat minulle. Ruoka oli jotain nauhamakaronia ja pekonia, en tiedä mitä muuta oli joukossa, mutta se oli oikein suussasulavan hyvää. Sitten tietysti otimme Inkan kanssa oikein hyvät ruokalevot.

Olin jo niin hyvässä kunnossa, että otin käsiteltäväksi yhdestä kaapista ylimmän hyllyn. Sille en ole tehnyt mitään vuosiin. Siellä takana on sellaisia tavaroita, joita en usein tarvitse (enkä tarvitessa muista jos siellä olisi) ja etureunassa on jotain huiveja, joita käytän hyvin harvoin. Siellä oli mm. joku sähköjuttu, josta minulla ei ole mitään käsitystä, mikä se on enkä muista koskaan nähneeni. Vaikka minä sen sinne olen laittanut. Sitten löysin jotain sellaista, että nauru tuli kun näin. Siellä oli tutti. Se on joskus lykätty sinne siinä vaiheessa kun tutista on vierotettu, mutten ole laittanut kokonaan pois, jos tulisi oikein vaikeaa. Ei ole tullut ja sinne se on unohtunut. En enää muista kenen muksun se oli. Jos se olisi Ollin niin hänkin täyttää jo kesällä 11 vuotta. Epäilen kuitenkin Elisaa, hän oli nimittäin pienenä eniten minun luonani. No hän täytti loppuvuonna 18 vuotta. Kauan on jokatapauksessa ollut. Taas tuli todistetuksi, ett pitäisi käydä kaikki kaapit läpi vaikkeivat ne noin kauan ole olleet siivoomatta ja järjestelemättä. Viime sunnuntaina luki kalenterissani: "Tekemätön työ rasittaa eniten". Menisiköhän väsymykseni ohi..... väsyttää kyllä ajatuskin siivoamisesta.

Marketta unohti sopivasti Inkan meille. Soitto sitten kotoa, että haittaako. Ei haitannut, olimme molemmat mielissämme. Marketta lähti jonkun ajan kuluttua Vuorelan puutarhalta ostamaan kukkia.  Minäkin halusin lähteä ajelemaan, niinpä hän otti meidät kyytiin mennessään. Menin sieltä heille ja ajattelin kävellä kotiin jonkin ajan kuluttua, mutta sitten hän istuttaessaan huomasi, että olisi tarvinnut ostaa muutama kukkanen enemmän ja lähti uudestaan ja minä ja Inka tietysti mukaan. Sitten jäin sitten takaisin tullessa kotiin.

Tänään on ollut kaunis aurinkoinen päivä. Mittarissa on nyt 16 astetta lämmintä.