Sain viime keskiviikkona sytostaattihoidon ja tulen joka kerta pari päivää senjälkeen kovin kipeäksi. Marketta haki minut heille joka päivä jouluna ja olin jo joulu- ja tapaninpäivänä aika väsynyt ja kipeä. Suurimman osan nukuin silloin. Toivoin, että olisin ollut jo tänään parempi, mutta yöllä minulle tuli ripuli ja aamulla, kun nousin ja meinasin laittaa kahvin tippumaan niin olin pyörtynyt keittiön lattialle. Virkosin jotain vartin päästä, mutten jaksanut tehdä mitään vaan lähdin huilaamaan. En tiedä miten olin sohvalle mennyt, mutta virkosin pökerryksestä jotain kolmen vartin päästä. Soitin Poriin hoitajille, että mitä minun olisi paras tehdä ja hän käski lähteä Rauman sairaalaan. Siellä minut laitettiin tiputukseen. Se onnistui vasta toiselta hoitajalta ja neljännellä kerralla. Siellä otettiin sydänfilmi, verenpaine, verikoe, virtsakoe. aivoista tietokonekuva ym. Sielläkin olin samalla välillä aina aika nukuksissa. Pääsin iltapäivällä joskus kahden aikaan kotiin. Loppupäivä olisi pitänyt juoda kovin runsaasti ja myös syödä. Yritin vähän väkisin ja oksensin. Olen vähän välillä, kun olen olen hereillä yrittänyt juoda. Nyt illalla on  vähän parempi olo ja kävin äsken syömässä voileivän maidon kanssa. Toivottavasti huomenna on jo vähän helpompi päivä.