Minä olen sellainen tavarankerääjä, joka ei laittaisi mitään pois. Niinpä minulla on kaapit täynnä. Vaatepinojen takanakin on pinoja. Minulla on myös yksi aika iso pyörillä varustettu matkalaukku. No koska en ole vuosiin sitä tarvinnut niin tottakai olen senkin tilan käyttänyt hyödyksi. Se on ollut täynnä puseroita. Joskus tein niin, että syksyllä laitoin sinne kesäpuseroita ja otin talvipuseroita pois ja päinvastoin keväällä. Muutamaan vuoteen en ole tehnyt tätä, enkä enää edes muistanut millaisia puseroita siellä on. Marketta ja muksut lähtevät kesälomareissuun ja he lainaavat sitä. Niinpä  tyhjensin sen ja tein löytöjä. Siellä oli sellaisia talvipuseroita, joita en muistanut yhtään ennenkuin nyt näin. Eli ensi talvena minulla on uutta vaihtelua puseroihin. Sitten siellä oli useampi ihan uusi t-paita. Oli sellainenkin harmaa, jonka joskus ostin antaakseni Juhalle lahjaksi. No hänellä on juhannuksena nimpparit niin on lahja valmiina. Sitten siellä oli yksi sellainen, jota olen joskus aina ihmetellyt mihin se on joutunut. Eli olin joskus viime vuosituhannen puolella Israelissa ja yksi sieltä ostamani t-paita on ollut hukassa. Sieltähän se löytyi ja ihan uutena, ei kertaakaan ollut vielä päälläni.

Tänään minulla on ollut oikein kuntoilupäivä. Olen tehnyt lenkin aamupäivällä ja toisen iltapäivällä. Askelia on kertynyt yhteensä 8945 kpl. Siitä tulee melkein 5 kilometriä ja se on harvinaisen paljon nykyiselle kunnolleni. Ilma on ollut tänään kaunis ja aurinkoinen, mutta oikein kylmä tuuli eikä asteitakaan kuin kymmenkunta. Aamupäivällä paleli korvat kun oli sellainen kesälippis päässä. Ja sormetkin paleli, kun en huomannut ottaa käsineitä.

Pitäähän tähän loppuun laittaa vielä yksi perhekuva.