Kyllä meni taas viikonloppu äkkiä ja mukavasti. Tuntui vähän siltä kuin olisin ollut oikein matkoilla, kun olin niin paljon pois kotoa. Marketta haki kumpanakin päivänä minut heille jo kahdeksalta aamulla ja toi kotiin vasta illalla kahdeksan aikaan. Lauantaina olin heidän kanssaan saunassakin. Inka on innokas löylyyntulija. Sielläkin Inka oli minun vieressäni ja nuoli minua puhtaaksi. Se oli kivaa hierontaa.

Marketta oli pyhänä poikkeuksellisesti muutaman tunnin töissä. Ollikin lähti johonkin aikaan pelireissulle Poriin. Elisa ja Liisa tekivät parin tunnin lenkin. Henni teki pienen lenkin Inkan kanssa ja sitten leipoi laskiaispullia, minä hiukan autoin. Sain niitä sitten kotiinkin. Inka oli koko päivän tiiviisti minun vieressäni. Tuntuu se hienolta, kun joku niin kovin tykkää minusta. Maisa ja Selmakin olivat hereillä ja minun sylissäni.

Tänään oli taas Cafè Caritas. Vein taas peitonlappuja sinne. Minulla on ollut siellä peruukki päässä, mutta tänään olin eka kerran ilman. Tukkani on ihan hyvällä kasvun alulla, enkä tykkää pitää peruukkia. Ei se kovin montaa kertaa ole minun päässäni ollut. Minulle on jo kasvanut kulmakarvat ja silmäripsiäkin.

Menen huomenna ja keskiviikkona kirjastoon Tietokoneen ja internetin kertauskurssille. Täytyykin laittaa kello soittamaan, kun en voi luottaa heräämiseeni. Voin herätä vaikka kuinka aikaisin, mutta yhtä hyvin voin nukkua pommiin.