Sain luetteua kirjan "Pyhimysmurha - Anni Koskinen ratkaisee". Kirjoittaja on nimeltään Barbara Fister. Tämä on hänen ensimmäinen suomennettu kirjansa, päähenkilönä Anni Koskinen.

Se oli mielestäni vähän monimutkainen, sekava ja pitkäveteinenkin. Siinä oli paljon henkilöitä ja tapahtumia. Usea oli jotenkin henkisesti häiriintynyt ja sitten oli entisiä poliiseja ja nykyisiä, jotka kaikki ei toimineet ihan oikein. Anni Koskinen tutki montakymmentä vuotta vanhaa murhaa. Minun mielenkiintoni kirjaan herätti kirjan kannessa oleva teksti kirjailijasta: "Barbara Fister asuu Minnesotassa ja työskentelee kirjastonhoitajana. Hän rakastaa Suomea, muumeja ja pohjoismaisia dekkareita. Hän on kirjoittanut useita artikkeleita jännityskirjallisuudesta ja pitää blogia, joka on omistettu pohjoismaisille dekkaristeille."

Aamulla oli oikein paukkupakkaset, nytkin on vielä kymmenen astetta. Aurinko paistaa oikein kauniisti pilvettömältä taivaalta. Mietin, että jos uskaltaisin lähteä päivällä vähän ulos.Tänään ja huomenna otan vielä mysiinitabletin. Uskon, että olen sitten jo ihan kunnossa. Nyt tuntuu jo niin paljon paremmalta. Aamulla ei ollut enää kuumetta.

Marketta on tuonut minulle oikein herkullista pekonipastaa (maistoin jo sitä), ettei minun mitään tehdä tänään tarvitse. Eilen hän toi minulle kaupasta viikon ostokset..