Pitäisi varmaan mennä jo lääkäriin. Sellaista pientä kuumetta, alle 38 astetta, mutta se vaan jatkuu samanlaisena. Yskää on ja kauhean väsynyt olo. Minulla on torstaina diabeteshoitajalle aika. Jos silloin on vielä kuumetta niin kysyn mitä mieltä hän on siitä.
En ollut eilen CC:kaan, kun makailin koko päivän. Minulla oli vähän mukavampaa, kun Marketta haki autolla minut aamulla heille ja toi illalla takaisin. Siellä minä aamupäivän huilasin koirien kanssa, kun muut olivat koulussa ja töissä. Tai huilasinhan minä koko päivän, mutta sitten iltapäivällä toisetkin tulivat vähitellen vuorollaan kotiin.
Koirulaiset ovat niin uskolliseti minun kanssani. Nyt he ottivat vähän turvaakin minusta, kun viime viikolla aloitettiin viereisellä tontilla kallion ampuminen, kun siihen ruvetaan rakentamaan. Liisa pelkää enemmän paukkumista kuin Inka. Viime viikolla, kun tuli varoitusääni niin Liisa juoksi heti vessaan piiloon. Inkakin lähti liikkeelle, mutta kun sanoin, että älkää nyt mihinkään menkö niin Inka tuli takaisin viereeni ja painautui lujasti minuun. Eilen kun tuli varoitusääni niin Inka oli sohvalla ja katsoi kysyvästi minuun. Sanoin, että ollaan tässä vaan. Hän jäi rauhallisesti siihen. Liisa juoksi taas vessaan. Mutta tuli sieltä sitten kuitenkin pois senjälkeen kun oli paukkunut. Selvästi he ovat tajunneet sen, että kun tulee varoitusääni sitten paukkuu. Senjälkeen menee tunti pari ennenkuin seuraavan kerran varoitetaan ja paukautetaan.
Marketta laittoi minulle eilen ruokaa mukaan ja olen tänään syönyt perunamuussia ja uunilohta. Tänään hiukan maistuikin, ajattelen että jos rupeaisi flunssa menemään ohi. En ole viikkoon tainnut päivällä kahviakaan juoda (paitsi eilen, kun oli Ollin leipomaa suklaakakkua). Tänään taidan keittää ilpapäiväkahvit vaikkei ole kakkuakaan.