Eilen tuotiin Inka ja hamsut (neljä) minun hoitooni ja Liisa on Elisan hoidossa, kun se kaipaa lenkkejä ja agilitya ja tokoa ja kaikkea muutakin sellaista. Vaikka se rauhallisesti minun vieressäni onkin ja kaipaa rapsutuksia. Olli, Henni ja Marketta lähtivät Göteborgiin. Siellä on maailman suurimmat nuorten jalkapalloturnaukset. Tämä on nimeltään Gothia Cup tai ainakin jotain sinne päin. Sinne tulee kilpailijoita lähes neljäkymmentä tuhatta. Ja 78:sta eri maasta. Niitä on siellä pidetty vuodesta 1975 saakka. Olli sanoi, että heidän joukkue on tyytyväinen, jos pääsevät sadan joukkoon. Sanoin siihen, että pyh ja pyh pitäähän sitä voittoa lähteä hakemaan. Hän otti sen ihan huumoriksi (mitä se olikin).

No viime yönä sitten sattui. Eli kaaduin yöllä ja loukkasin oikean jalan pikkuvarpaan. Se särkee hiukan koko ajan ja sattuu joka askeleella aika paljon. Olin Elisan kanssa yhteydessä ja hän lupasi tulla lenkittämään Inkan. Minä pystyn käymään sellaisilla pienillä ulkokäynneillä. Ja Inkan kanssa voin istua pihalla, kun hän istuu niin nätisti hiljaa minun vieressäni. Siinä voin sitten vaikka lukea.

Olin jo innoissani, että saan Inkasta tälle viikolle lenkkiseuraa, mutta taitaa minun  lenkkini jäädä aika vähiin. Katsotaan nyt kuinka käy, en ainakaan vielä meinaa lääkäriin  lähteä. Luulisin sen paranevan ihan itsestään, kun saan sen kuitenkin liikkumaan, vaikka se siinä sattuukin.

Aurinko paistaa kuitenkin oikein kauniisti.