Peruskoulun ala-asteella on Riikkilä-seura järjestänyt sellaisen lukudiplomin suorittamisen. Siinä on 1-6 luokkalaisille tehty kirjaluetteloita, joiden perusteella voi suorittaa lukudiplomin. Nyt on diplomit sitten jaettu. Viime perjantaina on kouluissa jaettu kultaiset, hopeiset ja pronssiset diplomit. Tänä iltana oli sitten timanttisten diplomien jako sempulla (seminaarissa eli nykyisin opettajankoulutuslaitoksella). Marketalla oli jääkiekon vanhempien ilta. Minä olin sitten sempulla Ollin kanssa, kun hän sai timanttisen lukudiplomin. Oli se aika juhlallinen tilaisuus. Sieltä sitten tulimme meille ja meillä oli oikein mukavaa. Marketta sitten haki Ollin, kun hänen iltansa loppui. Olli sanoikin, että oli kivaa olla taas minun luonani, kun on mennyt vähän pitkä aika edellisestä kerrasta. Minä olin samaa mieltä hänen kanssaan. Se on sellaista kun on niitä harrastuksia niin paljon, tänäänkin olisi ollut myös jalkapallopeli.