Tänään olen ollut Lomakodilla. Siellä oli lähimmäispalveluryhmien kevätpäivä. Ensin meillä oli siellä ulkoilua. Teimme monta ryhmää, että jokaiselle tuli oman vauhtinsa ja matkansa pituuden mukaisesti sopiva reitti. Sitten oli halukkaille sauna ja uinti meressä. Minä en ole mikään saunoja enkä tarkene uida meressä kesälläkään, mutta meitä oli aika monta, jotka istuimme ja juttelimme muuten. Ja meillä oli oikein mukavaa. Senjälkeen meillä oli ruokaa tarjolla. Oli broilerkiusausta ja salaattia sekä jälkiruuaksi kahvia ja suklaaneliö. Minna ja Marita Lapista olivat paikalla sekä ensimmäistä kertaa Aulin tilalle tullut Helena. Meillä olikin sitten sellainen juttutuokio, jossa jokainen esitteli itsensä Helenalle ja hän sitten esitteli itsensa meille. Viimeksi Marita piti vielä hartauden ennenkuin lähdimme kotiin.

Tänään on ollut aika kylmä ilma. Aamupäivällä satoi vielä aika paljonkin. Meidän päivämme alkoi siellä klo 12.00 mutta onneksi kymmenen jälkeen sade loppui. Minä olin pyörällä siellä ja olen oikein tyytyväinen kun jaksoin niin hyvin. Se on aika metka juttu, kun olen oikein väsynyt, mutta kuitenkin virkistynyt.

   Tältä näyttää Lomakoti ulkoa

 ja tässä on sisäkuva , on siellä tosin useita huoneita.