Minulta putosi juomalasi, joka meni ihan sirpaleiksi. Inka oli tulossa perässä keittiöön ja vedin äkkiä oven kiinni ihan nenän edestä. Sitten vaan siivoamaan ja siinä tuli mieleeni, että vanha uskomus taisi sanoa, että siitä seuraa seitsemän vuoden onnettomuus. Sitten kuitenkin tuli mieleen, että se taisikin olla peilin särkymisestä. Nyt en sitten tiedä mitä minulla on odotettavissa. Se on kuitenkin varmaa, että tänään on perjntai ja kolmastoista päivä. Taisi lasi sentakia pudotakin. Ihmeissään Inka katseli, että minä minä touhuan, kun pääsi keittiöön.

Toiset lähti Poriin katsomaan Ässät-Lukko jäkispeliä ja Inka on kanssani, ettei meidän kummankaan tarvitse olla yksin. Keskiviikkona oli Ollilla jalispeli Porissa ja minä kävin siinä kyydillä Aimon luona. Olin siellä kolme tuntia, joten saimme ihan rauhassa puhella ja nauttia toistemme seurasta eikä aina vaan puhelimessa.

Meillä alkoi keväällä raamattupiiri joka toinen tiistai. Aluksi kokoonnuttin jonkun luona ja sitten Pastorimme keksi, että Vesitornin kabinetti on hieno kokoontumispaikka. Olemme olleet siellä jo kolme kertaa ja sieltä on hienot näköalat siis oikein hieno paikka. Mutta se on kesäkahvila, joka suljetaan syyskuun lopussa. Minä ehdotin meidän Pastorille, että senjälkeen voimme olla meillä. Se oli meidän molempien mielestä hieno ehdotus. Itse vaan ihmettelen itseäni kun minä olen ollut aina sellainen, etten ole paljon käynyt kylässä eikä minun luonani ole käynyt oikeastaan ketään, tietysti lähimpieni kanssa on käyty puolin ja toisin. No nyt sitten vanhana räväytän siinäkin asiassa.

Tänään on ollut hieno aurinkoinen päivä. Kyllä syyskuussakin voi olla mukavia ilmoja.