Nyt on sitten hammaslääkärissä käyty ja selvisin tällä yhdellä kerralla.  Saa nyt sitten taas vuoden olla (toivottavasti) rauhassa.

Perjantaina minulla piti olla diabeteshoitaja, mutta sain samaan aikaan peruutuspaikan minun lääkärilleni. Hänelle on erittäin vaikea saada aikaa. Niinpä muutin hoitajan ajan. Se on kahden ja puolen  viikon päästä

Tulin hammaslääkäriltä Marketan luokse. Kyllä muksut ovat jo kaikki käyneet kotona, mutta nyt olen koirien kanssa täällä. Elisa lenkitti Liisan ja lähti kaupungille. Henni lähti Vilman luo ja Olli lähti Vermuntilaan jäkisharkkoihin. Kyllä Markettakin varmaan taitaa aika pian tulla töistä kotiin. Minulla on kirja mukana, että voin lukea ja sitten on äiti Teresan peitonlapun kudin. Täällä menee aika niin mukavasti.  Söimme tänään savulohipastaa. Se on minun herkkuani. Henni oli eilen illalla leiponut unelmatorttua. Söin sitä ensin jälkiruuaksi siivun ja sitten myöhemmin toisen siivun kahvin kanssa.  Tulikohan liikaa?

Täällä oli eilen ja yöllä oikea syysmyrsky, mutta nyt ei  tällä hetkellä sada ja vähän on tuulikin tyyntynyt.