Nyt on sitten joululoma koulusta. Eilen aamulla, kun Marketta töihin mennessään toi minulle perunamuussia ja lihapullia niin Henni oli paistanut plättejä ja lähetti äidin mukana minullekin.  Tänään Elisa oli tehnyt ruuan heillä kotona. Hän oli tehnyt savulohipastaa ja se on aivan ihanaa. Hän tuli imuroimaan minulle ja toi tullessaan sitä.  Onneksi olen hiukan paremmassa kunnossa, että on ruoka maistunutkin. Liisa oli Elisan mukana ja oli kivaa kun näimme. Elisa meni jonkun kaverinsa luo ja Liisa jäi minun kanssani ja Marketta töistä mennessään haki Liisan. Yhdessä me sitten huilailimme, Liisa makasi minun jaloissani ja meillä oli molemmilla kivaa.  Kävin hiukan tänään ulkonakin, vein roskat ja kiersin samalla korttelin. Oli kiva ilma. Olli oli Tampereella jalkapalloturnauksessa tänään. He menivät sinne linja-autolla. Juhakin kävi minua tänään katsomassa.