Olin aamulla virkusempi kuin aikoihin. Lähdin heti aamulla kirjastossa käymään. Joskus on kiva itsekin katsoa luettavaa, vaikka minulle tuodaan parempia kirjoja luettavaksi mitä itse löydän hyllyistä. Kirjastossa on Nuorten Työpajan pitämä kahvio siinä aulassa. Se ei yleensä ole auki lauantaisin, mutta tänään oli. Siellä on aina jotain todella hyvää herkkua. He nimittäin leipovat sinne myös itse. Join siellä leivoskahvit ja ostin Marketalle myös leivoksen, että saa syödä ruokatauollaan. Näin siellä Kaisankin uuden kaverinsa kanssa.

Poikkesin vain senverran sisällä, että jätin lainaamani kirjat pois repusta ja jatkoin matkaa Prismaan. Siellä näin Terhin ja hiukan juttelimme, mutta hänellä oli kiire, saa tänään lapsenlapsensa hoitoon.

Ostin kanasalaattia, banaanin, erilaisia jäätelöitä 6 puikkoa ja 3 tuuttia (jos ei tule ketään vieraita niin syön vähitellen itse) sekä pari ristikkolehteä.

Huomasin vielä kotiin tullessani laittaa pyykkikoneenkin päälle ja se tuli juuri valmiiksi, joten pian levitän pyykit kuivumaan. Minulla on jo perunat ja porkkanat kiehumassa ja otin pakkasesta jauhelihakastiketta. Että on ruokapuolikin järjestyksessä.

Voin sitten  iltapäivällä katsoa telkkua ja kutoa. Minulla on nyt sukankudin ja sitten tietysti niitä peitonlappuja. Lokit ovat kotona, että heitäkin katselen. Olen muutaman kuvankin ottanut. Suihkussakin pitäisi tänään käydä, en taida viitsiä saunaan mennä.

Olen kävellyt tänään hiukan yli 5000 askelta ja se on paljon nykykunnolleni. Eikä kävelyni mitään vauhdikasta ole.