Pitäisi päästä vähän parempaan kuntoon, kun pitäisi siivota komeroita ja laatikoita. Mutta ei minä saa mitään toimeksi. Huono omatunto vaan vaivaa, kun olen kotona ja tiedän, että pitäisi mutten oikein jaksa tai viitsi.

Sitten, kun olen Marketan luona niin koirat ovat tietenkin tiiviisti minun vieressäni ja rapsutan ja silitän niitä. Siinä oikein lepään ja olen ajatellut, että se on meidän laatuaikaa. Siitä kun niin puhutaan. Eikä tarvitse toistakaan muotijuttua, nimittäin hiljaisuuden retriittä. Koirulit kun niin viisaan näköisinä kuuntelevat jos sanon jotain, mutta eivät pulise yhtään vastaan. Aina he ovat samaa mieltä minun kanssani. Ja täydellinen hiljaisuus vallitsee.

Eilen tuli Syöpä- lehti ja siinä on kirjoitus " 15 keinoa piristää päiväänsä". Sen 8. kohta kuuluu "Koiran hellittely ja rapsuttelu. Eläinystävä vie lenkille ja lohduttaa omalla tavallaan." Minulla on näitä ystäviä kaksin kappalein. Kaikki sellaiset, jotka eivät ole itse eläinystäviä ajattelevat, että minun pitää mennä sinne koska koirat pitää pissattaa jne. Mutta asia on niin, että koirat taitaa hoitaa minua. Ainakin nautin tavattomasti heidän kanssaan olostaan. Ja olen ihan rentona silloin eikä ole huono omatunto vaikken siivookaan. Olen sitä mieltä, että vaikka tässä puhutaan koirista niin yhtälailla kaikki muutkin lemmikit vaikuttaa positiivisella tavalla.

Taitaa olla aika hyvä selitys sille, että menen aina tuntia ennen kuin muksut alkaa tulla kouluistaan. Tänäänkin menen sinne vaikka Olli pääsee varttia yli kaksi koulusta ja kolmelta on harjoitukset eli lähtee heti kun tulee. On se silti kivaa kun tulevat ja menevät vauhdilla. Mukavaa vaihtelua. Voi olla etten olisi tänään muuten mennyt, mutta kun eilen en ollut kun oli CC ja huomenna menen silmäpohjakuvaukseen ja torstaina on muistikoulu.

Keitän siellä makrooneja muksuille, mutta minulle on siellä odottamassa valmista lohilaatikkoa tai kiusausta, en muista kumpaa Marketta sanoi. Tykkään yhtä paljon vaikka olisi kumpaa. Tänään minulla on sokerin mittaus. Aamulla oli ihan hyvä 5,3. Uskoisin, että päivälläkin  olisi hyvä.

Pakkasta on 7 astetta ja on ihan pilvistä.