Tänään olen ollut Lomakodilla CC:n porukan kanssa. Meitä oli parikymmentä henkeä siellä. Söimme hyvin ja kolme naista ja kolme miestä saunoikin ja naiset uivatkin. Leena piti meille tietokilpailun ja ne ovat aina minun makuuni. Pidän tietokilpailuista. Juha oli pyytänyt Tepan ja Maran soittamaan, joten meillä oli torvisoittoa laulujen säestyksenä ja myös muuten esitettynä. Kiva iltapäivä.  Aurinkokin paistoi.

Laitan tähän pari kuvaa Lomakodista ensimmäinen ulkoa ja toinen sisältä.

Minusta tuntuu siltä, että minun yskäni voisi olla jotain allergista, kun silloin kun olin illan Meriristissä ja siellä olin ulkona rannalla luonnossa niin yskäni oli senjälkeen oikein paha. Tänään kun olin iltapäivän luonnon  keskellä, taas yskin paljon enemmän ja ensimmäisen kerran minulle tuli nuhakin. Keskiviikkona menen omalle lääkärilleni yskäni takia niin sitten kuulen mitä mieltä hän on.