Meillä on mennyt päivä oikein mukavasti. Roope ja Selma ovat koko viikon nukkuneet päivät niin etten ole niitä ollenkaan nähnyt. Ruoka on kyllä hävinnyt, että välillä liikkeellä ovat olleet. Tänään hamsut saivat viinirypäleitä ja huomenna ajattelin laittaa tomaattia. Minttu on useamman kerran päivässä pyytänyt minun käteeni. Ainoastaan yhden kerran, kun menin katsomaan, että kuka heistä on juoksupyörässään niin se oli Minttu. Hän tuli katsomaan kuka tuli ja meni sitten takaisin juoksemaan. Ajatteli varmaan, että jos olisi ollut Henni niin olisi päässyt lattialle juoksemaan.

Me olemme Inkan kanssa tänään tehneet pari pientä lenkkiäkin. Olemme syöneet perunoita ja lihapullakastiketta sekä keitettyjä porkkanoita. Tykkäämme molemmat niistä ja porkkanat pehmentävät sopivasti meidän vatsojammekin. Minulla oli vielä puolukoita, mutta niistä Inka ei välitä. Iltapäiväkahvin kanssa tein voileivän, jossa oli päällä broilerpuikkoja. Tein niin ison voileivän, että Inka sai siitä sitten myös vähän. Nyt Inka jo odottaa minun sängylläni minua nukkumaan.

Tein inventaarion lainakirjoistani. Minulla on yöpöydälläni 3 kirjaa, joita olen kaikkia aloittanut lukemaan. Ne ovat niin erilaisia, ettei mene sekaisin luetut asiat. Sitten on 27 kirjaa, joita en ole vielä aloittanut ja 3 kirjaa, jotka olen jo lukenut ja odottavat palauttamista. Siis yhteensä 33 kirjaa. Eipähän tule aika pitkäksi, ja sitten vielä välillä kutoo ja täyttää ristikoita ja yrittää lenkkeilläkin.