Eilen olin eka kertaa lenkillä tällä viikolla, niin paljon se Porin reissu väsytti. Tänään olen jo ollut lenkillä. Marketta löysi kännykän, autonavaimen ja kotiavaimen. Veimme ne jo poliisilaitokselle.

Kuuntelin äsken kirkonmenoja Ramonasta. Yllätyin kun siellä sanottiin kuolleissa Taskinen, hän oli vasta 52 v, eli nuori mies vielä.

Meinasin mennä maata ja lukemaan kirjaa, mutta rupesi maatessa yskittämään niin kovin, että täytyi nousta istumaan. Nyt sitten istun ja kirjoitan tätä.

Keskiviikkona illalla Jorma soitti minulle ja kysyi koska olen nähnyt heidän äidin viimeksi, kun hän ei ollenkaan vastaa puhelimeen. Olin ollut sen päivän Ollin ja Hennin ja koirien kanssa ja edellisen päivän olin Porissa ja loppupäivän huilasin. Sanoin, että käyn katsomassa kun minulla on hänen avaimensa. No siellähän Sylvi makasi vessan lattialla eikä päässyt ylös ja turvapainike oli tietysti pöydällä sängyn vieressä. Soitin ambulanssin ja sitten Jormalle mitä oli tapahtunut. Kyllä Sylvi oli tajuissaan  ja hänellä oli kova jano, kun on tälläinen helle.

Juha soitti äsken ja kysyi olenko kotona, että hän tulee kirkosta meille ja tulikin jo. Kävin välillä lammittämässä hänelle sikafarmarinkiusauksen ja nyt hän syö keittiössä. Taidan mennä keittämään kahvit jälkiruuaksi.