Minulla on nyt suunnitteluvaiheessa käsityön aloittaminen. Voisin tehdä tuolin selkänojaan ja istuimeen virkatut suojukset. Ja sitten suunnittelin kutovani vessaan sellaisen "telineen" johon voi laittaa pari vessapaperirullaa. Siinä nyt tökkii se, että en jaksa hakea sopivia lankoja, kun väsyttää. 

Siivotessa löytyi pusero, jota en ole muistanut. Voi olla, että joskus oli kuva siitä, mutta se oli niiden joukossa jotka häipyi silloin vuodatuksessa.

IMG_1631-normal.jpg

Sitten Marketta meinasi laittaa itseltään pois yhden puseron, jonka olen hänelle kutonut kauan, kauan sitten. Se on nyt hänelle vähän avara, mutta minä koetin sitä päälleni ja se oli minulle sopiva. Otin sen ja jos ei tule nyt syksyllä pidettyä niin laitan sitten sen pois.

IMG_1667-normal.jpg

Nuo molemmat puserot on jotain puuvillalankaa. On se noloa, kun laittaa vaan vanhoja kiuvia, kun ei saa mitään uutta aikaiseksi. Olen ollut kuitenkin kauhean väsynyt.