En enää muista mitä tein maanantaina, mutten varmaan sitten mitään erikoista. Tiistaina alkoi kesän jälkeen raamattupiiri. Se on joka toisen parillisen viikon tiistaina. No tämä ensimmäinen sattui mukavasti minun synttäripäivälleni. Eihän sitä kenenkään pitänyt tietää, mutta tietokone on sellainen, että se paljastaa kaikki. Sain komean ruusukimpunkin

IMG_1731-normal.jpg

Muksuilla on iltavuoroja ja harrastuksia tällä viikolla niinpaljon, että he hakevat minut heille perjantai-iltana juhlimaan.

Tiistaina soitin Porin lääkärille, että saan sen uuden väkevämmän reseptin ja hän sanoi, että nekään tabletit, joita otan sitten lisäksi tarvittaessa eivät sitten enää riitä, joten hän laittaa siitäkin uuden reseptin. Syyskuun loppupuolella menen sitten hänen vastaaotolleeen,

Eilen illalla Ollilla oli jalkapallopeli Porissa ja heidän kyydissään ei ollut nyt muita niin minä menin mukaan ja Marketta vei minut Aimon luokse. Meillä oli oikein mukava ilta yhdessä. Minä muistin sellaisen asian, että eilen olisi ollut meidän äidin syntymäpäivä ja hän olisi täyttänyt 105 vuotta, Ja ensi viikon keskiviikkona on 30 vuotta siitä, kun hän kuoli.

Aamulla Marketta toi taas Inkan minun luokseni ja menemme sitten jollain aikaa heille. Marketta on tehnyt aamulla ruuan sinne, kanakastike ja riisi on odottamassa minua. Ja sitten otanmme Inkan kanssa ruokanokoset.

Nyt minulla on vaalea koneellinen pyykkiä menossa. Ne sitten kuivamaan ennenkuin lähdemme. Ja meinaan keittää nyt kahvia ja sen kanssa on omenatorttu. Nam-nam. Tällä viikolla on minulle kaikki ruoka maistunutkin oikein hyvälle.

Tällä hetkellä paistaa aurinko, mutta aamulla on ollut sadekuurokin, että varmaan samanlaista on taas tänään kuin tällä viikolla on joka päivä ollut. Ulkona on nyt 16 astetta. Olen ollut niin viluloinen nyt aamulla, että laitoin eka kerran pitkät kalsarit. Riisun sitten jos ovat päivällä liikaa.