Terhi otti viime viikolla minuun yhteyttä, että menisimme  johonkin kahville yhdessä. Niin sitten sovimme, että tänään menemme puolen päivän aikaan Kontiolle. Edellisestä kahvikerrastamme on jo joku pari-kolme vuotta aikaa. Toki olemme joskus kaupassa nähneet ja vähän jutelleet ja fb:ssäkin joskus juttelemme. Meillä olikin oikein mukava juttutuokio ja sen päätteeksi Terhi tuli katsomaan niitä juttuja, kun olen vanhoista kirjoista taitellut. Hän otti niistä kuviakin sillä mielellä, että voisi joskus työssään käyttää niitä helpoimpia hyödyksi. Hän on nimittäin askarteluohjaaja.

Henni osti itselleen iPadin ja minä kudoin sille "makuupussin".

IMG_1662-normal.jpg

Olen joskus aikaisemmin kutonut Elisalle sellaisen. Laitan senkin kuvan tähän, vaikka varmaan olen sen silloinkin laittanut.

IMG_1178-normal.jpg

Nyt minulla ei ole mitään käsityötä tekeillä. En oikein tiedä mitä alottaisin. Tai yksi olisi, nimittäin monta, monta vuotta sitten aloittamani ristipistotyö, jonka saisi tehdä valmiiksi, mutta kun en nyt oikein tahdo nähdä neuloa sitä. 

Tänään on vähän sataa tihuutellut, mutta nyt aurinko vähän pilkistää. Näyttää oikein kivalta.